Home » » TIEMPO DE VIDA - Marcos Giralt Torrente

TIEMPO DE VIDA - Marcos Giralt Torrente

Publicat per Llibreria La Gralla on 11/6/10 | 11.6.10


És el primer llibre que llegeixo d'aquest autor, i ha estat perquè vaig llegir una ressenya que em va atraure molt en un suplement literari.
A mi, certament, m'ha decebut una mica, perquè esperava una novel.la
i no ho és, sinó que és un diari personal. No hi ha ficció i, en molts casos, la narració és molt esquemàtica. No obstant, el contingut sí què m'ha agradat, la relació entre un pare i un fill, la vivència d'una malaltia terminal, i l'actitud davant la mort.
Em quedo amb el què i no amb el com, ja que l'editorial hauria d'haver comercialitzat aquest llibre dins de la col.lecció de biografies. Per mi, hauria guanyat molt si el mateix s'hagués ficcionalitzat una mica, però, potser d'aquesta manera no hagués atret al públic morbós. Tasteu-lo i em dieu alguna cosa.

TIEMPO DE VIDA
Marcos Giralt Torrente
Editorial Anagrama
P.V.P.: 17 Euros
Pots comprar aquest llibre a
Comparteix aquest article :

Publica un comentari a l'entrada

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Llibreria La Gralla - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger