Home » » JO, JO, JO...I SHAKESPEARE

JO, JO, JO...I SHAKESPEARE

Publicat per Llibreria La Gralla on 7/11/11 | 7.11.11

Si us vau desfogar rient amb Maleït Karma i encara no en vau tenir prou amb Jesús m'estima, l'escriptor de Bremen hi torna amb Jo, jo, jo... i Shakespeare. A l'edició en castellà, a diferència del que trobem a les novel.les anteriors, varia el títol, vegeu: Yo, mi, me... contigo, menys fidel a l'original alemany. Safier torna a seguir la línia de la seva obra de presentació a través d'un personatge femení que, traslladada al passat en una sessió d'hipnosi, es troba transformada en Shakespeare. A partir d'aquí, la noia començarà a formular la seva esbojarrada teoria de l'amor. Lectura ideal per a desconnectar de tot.
 Llegeix el primer capítol PDF

Jo, jo, jo...i Shakespeare/ Yo mi me contigo
David Safier
Editorial Empúries (cat) / Seix Barral (cast)
PVP: 16.00
Pots fer la teva compra on-line a Bestiari CATALÀ  CASTELLÀ

Comparteix aquest article :

Publica un comentari a l'entrada

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Llibreria La Gralla - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger