Home » » No t'amago res / No te escondo nada

No t'amago res / No te escondo nada

Publicat per Llibreria La Gralla on 5/9/12 | 5.9.12

 

















 Em vaig sentir atreta per ell com mai no m’hi havia sentit per ningú en tota la meva vida. Tocar-lo es va convertir en una droga, no podia viure sense ell, tot i saber que em feia dèbil. Tenia ferides recents, dins meu, i ell va tocar-les de ple...

Text de contraportada
Gideon Cross va arribar a la meva vida com un llampec en la foscor... Era guapo i encisador, atractiu i seductor. Em vaig sentir atreta per ell com mai no m’hi havia sentit per ningú en tota la meva vida. Tocar-lo es va convertir en una droga, no podia viure sense ell, tot i saber que em feia dèbil. Tenia ferides recents, dins meu, i ell va tocar-les de ple...

No t'amago res / No te escondo nada
Silvia Day
Columna edicions (cat) / Destino (cast)
PVP:  17.90

Llegiu el primer capítol 
PDF CATALÀ 

Booktrailer

 

Comparteix aquest article :

Publica un comentari a l'entrada

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Llibreria La Gralla - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger