Home » , » Búscame donde nacen los dragos

Búscame donde nacen los dragos

Publicat per Llibreria La Gralla on 1/3/13 | 1.3.13

Marina, una periodista madrilenya que acaba de patir una ruptura amorosa, decideix abandonar la ciutat i intentar trobar-se a si mateixa en un idíl · lic hotel rural a Tenerife. Però una misteriosa calavera la posa sobre la pista del major secret sobre una civilització perduda de la qual tot just sabem res, els guanches.

"Volia que la història de Marina pogués arribar a ser una mica la història de qualsevol de nosaltres. Tothom somia en algun moment amb un lloc on fugir. Tothom somia en alguna ocasió amb començar de zero. Les aventures, grans o petites, estan a l'abast de tots, només cal aprendre a reconèixer-les i tenir el valor de seguir-les quan passen pel costat.

Jo també vaig estar en el lloc que anomeno Tamadaya. També vaig tenir una calavera guanxe entre les meves mans, i també em vaig fer preguntes ...

I aquesta història es va escriure per donar-los resposta. "

BÚSCAME DONDE NACEN LOS DRAGOS
Emma Lira
Plaza & Janés
PVP: 19.90 euros

Pots fer la teva compra on-line a llibrerialagralla.cat 

 
Comparteix aquest article :

Publica un comentari a l'entrada

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Llibreria La Gralla - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger