Home » , » M'agrada el sexe

M'agrada el sexe

Publicat per Llibreria La Gralla on 14/6/13 | 14.6.13


«L'objectiu és poder considerar el sexe 

i compartir-lo amb el món -«Escolta, 

món, m'agrada el sexe!»-, amb el cap 

ben alt i els ulls somrients, com una 

faceta completa i satisfactòria de 

l'existència; el sexe no solament crea 

vida -«Existeixo gràcies al sexe dels 

meus pares i en parlaré amb ells el 

més aviat possible»-, sinó que ens 

carrega d'energia positiva per tots els 

cantons. No t'ho creus, encara? En fi, el que et deia: quan 

puguis afirmar «m'agrada el sexe» també t'agradaràs més. 

Et sembla poc?» Sexi, provocador, i útil per a tots. El llibre 

clau per gaudir de la felicitat sexual al s. XXI.





M'AGRADA EL SEXE
Roser Amills
Columna Edicions
PVP: 18.00 euros

Pots fer la teva compra on-line a llibrerialagralla.cat

També disponible en e-book a liberdrac.cat

Comparteix aquest article :

Publica un comentari a l'entrada

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Llibreria La Gralla - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger