Home » » Jo competeixo, el nou cd dels Manel

Jo competeixo, el nou cd dels Manel

Publicat per Llibreria La Gralla on 8/4/16 | 8.4.16

Ja ha arribat a la nostra botiga Jo competeixo el quart treball dels Manel, gravat per primer cop a Nova York i amb l'ajuda d'un productor, Jake Aron.
Inclou 11 nous temes que es podran escoltar per primer cop en directe, al concert de presentació que faran durant el Primavera Sound de Barcelona el proper 4 de juny.
Els temes són 'Les cosines', 'Cançó del dubte', 'Arriba l'alba a Sant Petersburg', 'La serotonina', 'Temptacions de Collserola', 'M'hi vaig llançar', 'L'espectre de Maria Antonieta', 'BBVA', 'Sabotatge', 'Avança, vianant' i 'Jo competeixo', que dóna nom a l'àlbum.

Uns temes que, segons han explicat, sonen diferent del que han fet fins ara. 
Mireu el vídeo per fer un tastet.



El preu del CD és de 17,75 euros
Comparteix aquest article :

Publica un comentari a l'entrada

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Llibreria La Gralla - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger